Ojojojojoo tänker inte ge mig in i något som ändå aldrig funkar.

Mjo åkte som sagt iväg... Påvägen hade jag ooooont i magen som bara den, som 2 apor i mitt huvud som aldrig kunde döda varandra, utan dom bara slåss oh slåss helatiden ;o fin förklaring va? Äh jag gjorde rätt i att åka. När jag kom fram så snackade vi lite, bara kollade tv och chilla.. Men jag vet ju hur människan beteer sig ibland-.- så jag tänker inte ge mig i något förhållande där.. Även om jag är jävligt sugen, oh han med... Men hell no.. en gång krossad, förblir det så. Ganska så säker, vågar inte lova något.

Nu chillar jag iaf med micke, funderar på att gå ut och ta en röka med rickard elleer nåttt..


OCH NEJ JAG TÄNKER INET BÖRJA GÖRA OM BLOGGEN, ingen press tack!


KONDOM HATT (: sitter fint på mitt huvud! /<M3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0