Mitt dygn har blivit hel fuckat.

Maaaaaaaalalalalalalallalala lastrååååå pakola fiooooona.. så är början av min fantastiska låt! Låter det inte underbart?
OMG jag flippar ur ;D sitter här och sjunger för mig själv, riktigt jävla pinsamt. Imorn ska jag dra in tidigt som fan för att sola lite solarium som jag inte gjort på 6 veckor. Sen drar jag till banken och hämtar ut lite pengar, som jag ska köpa min nya Silk-e-pil för (: hårborttagnings tjofräs ni vet som rycker bort från hårstråna från roten, AJAJAJAJAJ! ONT! PAIN IN THE ASS. men man får lena ben upp till 4 månader, *enligt reklam* Så jag hoppas på lite bättre resultat än vad det blir med waxning eller rakhyvlar. Kostar dock 1400 :-  ;s fyfan.

Kan tydligen inte lägga upp bilder, när jag ävl fixat fram,, suck



Nu blir det tv tittning, hoppas jag somnar till 03 iaf. Puss/ er korvskalle per(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0