Måndag,6/7.

Nå idag har det inte hänt något, ska sätta mig och ta bort gammalt nagellack och kirra nytt. Sen blir det väl ansikts rengöring på djupet osv.

Glömde säga att "The Proposal" som  jag kollade på bio med Linnea med, den var as bra.. Dock några veckor gammal eller nått.. men ändå är den värd att se!

Försökte faktiskt gör om bloggen, men det funkade tydligen inte !


Iaf... Mobilen jag pratade om tidigare beställde jag aldrig,pengarna tog sin lilla tid att föra in på kontot. Nu är det så att jag har hittat en ny lur som jag inte har råd med riktigt än, så det blir en senare fråga.. :(



COOL HUH? det är iaf 8.1 megapixlar, och walkman funktion :) Passar mig perfekt!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0