Har ingenaning om varför jag slösar tid på bloggen som ändå ingen mer än jag läser, käns ganska korkat faktiskt :D

11 timmar har jag spenderat med micke, vi har bara legat och käkat muffins i sängen och lirat GTA.. ;D Satan vad kul, långt kom vi också ;)! Jävla Olsé´n fasoner alltså..

Nu väntar sängen, känner mig så sliten..
Btw så blev det aldrig någon lur för att mamma är en liten *pppppiiiiiiiiip*...

Så nu måste jag fundera på vad jag sak spendera mina pengar som blev över ;O Blir nog skor, jeans, solarium tid, mobil pengar ;D och smink? Kanske sprit för en gångs skull haha?
Imorn blir det iaf en sväng någonstans på stan med Simon och Paddi. Får se vart vi hamnar(?)

Puss ciao /Malialailiailiilian<3



Sämst på att fota runt, måste fan ta tag i kameran och fixa lite nytt.
Godnatt bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0