ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLIIIING KOOOOOOOM HEM!

När jag väl ska berätta något så får jag knappast fram det i ord, allt blir bara meingar som leder till tårar.. Nåå. Vart ska jag börja?  Idag hörde  (N)  av sig för första gången sen jag slutade umgås med han. Pratar med han på msn nu, får se vart det här leder någonstans (Kan tänka mig ett rent helvete som jag precis gått igenom en gång tidigare)... Just nu sitter jag här med hjärtklappning och tårarna i halsgropen. Varför i hela fridens dal gör han såhär mot mig? Gosh jag måste fan stå på mig och säga ifrån ibland... det funkar inte att ha så här i längden, fyfan..

Kääänner mig så ensam, ingen anni att åka till heller och blir tröstad av :( Får helt enkelt bita ihop.. / Malin

   buhuuuuuuuuuuu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0