TEENAGE DIRTBAG BABY !

Gosh, ja kommer inte ihåg vad om hänt på lång helgen.. Men lill valpen Tjabo är äntligen hemma från Halmstad. Så otroligt söt och gosinuttig kille. Som knappt är lika stor som min knytnäve. Lätt som en fjäder och alltid lika glad.


Ja SNART BLIR DET GOTLAND, vad i helevte ska man packa med? Jag är inte dum i huvudet, jag kan bara inte tänka själv i alla lägen, blir ju blockerad & utrbrytes ned samman i min panikångest ;D behöver lite hjälp på traven.

Helgen som kommer ska jag troligen på Bröllop i norrtälje, inte taggad... Sen fyller ju morfar år :D haha, Känner mig dock på krök humör, och Anni humör så jag måste träffa henne snart också. och på måndag morgon nästa vecka bär det av. Ganska sjukt att det är sista resan med retard klassen innan vi splitras :'] ta mig på orden!

Nu är maten klar, CIAO/ m<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt!

2009-05-24 @ 21:59:31
URL: http://cheriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0