sjukt dålig uppdatering!

helu, idag pallrade vi oss upp klockan sju, själv vaknade man vid 3 av fåglarnas kvitter och låg sömnlös resten av natten ;o
inte nog med det tar ju malin självklart upp platsen i sängen oxå ,
iaf, vi sprang till bussen vid 08:40 typ, och när vi nästan var framme så märkte jag att jag hade tappat min tele, och det var ju högt gräs också så inte speciellt lätt att hitta .. jaja mycket lyckat, jag följde med malin till tågen,sedan mötte jag upp mikael och vi åkte till skolan, hade massa bajslektioner lalala , sedan träffade jag mamma, eftersom jag ska ta vaccin imorn så var jag tvugen att vara med när hon skulle köpa det , ( tydligen) och eftersom malin saknade mig så mycket så bad hon om att få slagga här en natt till,och jag kunde såklart inte motstå hennes övernaturligacharm (?) haha nerå ;)
iaf vi gick runt på stan, köpte lite grejer ,
sen så fick malin 20 spänn av mig för att sitta i en skog i nåra minuter , lååångt borta,haha  fråga inte ens va vi knöppskallar håller på med,
men nu känner jag att det här håller på att bli ett väldans långt inlägg som ingen kommer ta sig tid att läsa endå, så det är nog bäst jag slutar här :o
jaja nu ska vi myyysa i min säng,sedan sova,
puss och gonatt

haha jisses, nån va tjusig imorse! RAUUUUWR  , ..

Kommentarer
Postat av: Isabella ♡

Sv: du ändrar i koden, height="25" ska det stå. så du bara ändrar höjden där det står height :p hoppas du fattar hur jag menar

2009-05-28 @ 23:26:19
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken intressant vardag !! , mycket intressant att läsa keep going!! :D

2009-05-29 @ 00:49:06
URL: http://jessica.holm.blogg.se/
Postat av: EmmyGirl92

bra skrivet men din stavning e inte på topp XD

2009-05-29 @ 00:51:58
Postat av: Raul

Cool blogg, ser fram emot att fortsätta läsa ...

2009-05-29 @ 00:52:41
Postat av: trish

keep up the good work!

2009-05-29 @ 00:53:15
Postat av: ajaib

Härlig blogg!

2009-05-29 @ 00:56:02
Postat av: Janice

Spännande, hoppas du hittar din mobil :D!!

2009-05-29 @ 00:57:10
Postat av: Anna svensson

mycket intressant det här är ska fortsätta läsa

2009-05-29 @ 00:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0