Saknar dig Soulmate §

Äntligen hemma från en hel lång helg fylld av anni, släkten, bilar, porr och packning!
Tror jag är klart packad nu inför resan till Gotland kommande vecka med klassen. Ganska pirrigt :O! Det viktigaste är nog badkläderna och telefonen. Resten ordnar sig..

Iaf idag har jag varit på min fasters bröllop i Norrtälje, sjukt fint (: .. Grattis till henne och hennes man.. inte för att dom läser det här men ändå höhö (a)

Imorn blir det till att packa klart, shoppa lite, fira bästis morfar och picknick i Ulriksdal. HELT GALEN HELG. INGEN FRITID, BLIR JU GALEN PANNA, INTE FÅTT TRÄFFA NÅGON POLARE ÄN LIXOM!

Sängen väntar lite sexigt på mig ser jag, själv sover jag inatt :( Så någon baby som vill joina?

Bild på my love som just nu drygar på msn :'O för hon vet inte hur mycket tid jag lagt ner på bloggen utan resultat -.-' .. Jag kan nämnligen inte uppdatera så jävla bra eftersom datarn fuckar upp sig och stängs av.. men det vet hon inte än hihi ;)


Sexig outfit när jag skulle springa över åkern in i skogen med påsar på fötterna ;) 

Puspsuspsus /MALHOE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0