När man inte vaknar på rätt sida.

Jag har tagit på mig 4 timmar till att leta fram kläder, men ingen vidare framgång(?) Ska jag skippa skolan helt ?
Tror fan jag gör det, fick veta att jag faila ett prov.. Så är dog min dag. Har i 8 dagar Samhällskunskap 2 - 3 timma om dagen i skolan. SÅ JÄVLA JOBBIGT.

Det har aldrig gått så dåligt i skolan som det gör nu ;O jag är ju knapptdär? kommer inte upp på morgonen, hittar inte kläder, orkar inte sminka mig, jag ramlar bara ner i sängen och drömmer vidare om en skola utan lektioner & press.

Jaja, idag ska jag inte göra någonting. Så uttråkad lär jag bli, Inga pengar har jag heller.. Nästan så att jag skrattar åt mig själv,

  Jo jag hade inga kläder på bilden direkt, så jag gjorde en egen tubtop på PAINT . Nice huh? ;) Fan vad skills man har alltså!

Kommentarer
Postat av: Nina

Leta kläder kvällen innan, jao!

2009-05-18 @ 14:45:41
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0