Jag behöver kärlek nu på momangen.

Äntligen hemma, efter en fulländad dag i skolan förutom Engelskan :) Gjorde sista SAM provet och det gick väl sådär, Hade tänk att skippa det totalt men vafan tog mig i kragen efter lite övertalning..

Anni, om du ändå inte gick i skolan varför skulle du då göra dig i ordning ? ;D
Saknar dig :( käns som att det var en hel vecka sen jag träffade dig. §

Kommer skriva ett inlägg för dom i klassen om Gotland om ungefär 1 timma .
Nu härnäst ; MATMATMAT, tjockis äta :D
 / MALHOE

Käns ändå som att jag passar som fekad brunett än blondin. Kanske för att jag nästan aldrig får till naturliga looken'?
Nu försöker jag satsa på ljusare hår, med slingor och hela kalaset. nästa gång jag färgar igen blir om 4 veckor.


Kommentarer
Postat av: annni <3

du är fin i allt gumman ;)

2009-05-26 @ 23:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0