Jag är ju bara för underbar.

Tänkte skriva en såkallad lista  "som inte händer oss...." som alla storbloggare inte skriver.
Men så slog mig tanken, att det är fan ingenting som inte kan hända oss. Ja menar vafan jag råkar ut för dom mest osannolika bedrövligheterna som knappt exiterar .. men ändå lyckas jag. Så jag skiter i lisan för det fins ingen sån lista när det gäller mig.

MIN MOBIL ÄR TRASIG, så den skickas in på psykhuset i 3 veckor på total omrenovering. Ska fan medvetet kasa in den i väggen 3 gåger och be om en ny moell :$.. Men mina älsklingar lugn ner er lite, jag lovar... ni mina små grisar når mig på samma nummer iaf!

Snart blir det Girls of the Playboy Mansion :) haha tönt som man är så föjler man det.


fanfanfan, önskar att man fick ha sigen tiger som husdjur. So damn cute!

SPANK / Malin <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid och dag kommer Girls of the playboy mansion?

2009-05-07 @ 18:08:13
URL: http://cheriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0