ingen rubrik

kom precis hem, har varit i salem.
min valborg var väl helt okej, kunde varit bättre ,men träffade på en person i gustavsberg samma morgon, han berättade lite saker och gjorde lite saker som fick mig att må lite sisådär, så det var svårt att ha kul. men det var väl ändå helt okej
idag har jag inte gjort ett skit ;o
vaknade vid 11 tror jag, va vaken nåra timmar, somnade igen vid 4, vakna vid 5 och drog sedan ut och träffade ante,od och jesper , vi gjorde inte mycket ,

men imorn ska jag träffa beeestis ;$ vi ska färga ögonbrynen och sådära =) inte för att jag egentligen behöver färga mina, har redan turk ögonbryn, men när man färgar färgas ju huden under,så då lär jag slippa använda ögonbrynspänna ;D
amen nu ska jag borsta tänderna osv , kanske uppdterar innan jag slaggar ,

puss / a <3
 

aida och jag ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0