hemma igen

kom nyss hem ifrån vårdcentralen :o , tog ju vaccin mot livmordehalscancer, det gick faktikst bättre än förväntat :o
trodde nålen skulle vara skit lång och tjock, men den var jätte liten , och det gjorde inte alls speciellt ont :D så ska ta om den om 2 månader tror jag det är ^^
iaf, nu ska jag börja göra mig i ornding, sedan ska jag till stan, och soooola, och sen vara med micke en stund, och lite senare måste jag åka äääända bort till salem för att hämta min pojkvän eftersom han inte har något busskort så få rjag åka dit med remsa -.- och då ska vi hem till mig, grilla, mysa osv :D jaja det blir nog kul ska ni se (A) höhö

       
haha , snyggingar , viesst ? (A)

men nu ska jag smiinka mig, uppdaterar sen
Puss sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0