gårdagen

igår så mötte vi upp aida och linn i slusen,,vi åkte vidare till rix fm och skulle möta upp fanny m.fl , men hittade dom inte så vi satt och chillade dära, drack lite, sen efter typ 20 min så skulle vi tydligen till orminge , för linn ville kolla på när sitt ex rappade i folkan, osvosv, vi träffa upp vickan och några flera,så drog vi ut till stora sand, och grillade på en strand och krökade, haha jag hade askul! jag och malin tog vårat första dopp i havet igår  oxå ;) !
och imorse vaknade man då med en riktigt fin baksmälla och en köttad fot :'|

och eftersom det BARA är jag som orkar egngagera mig i att ta bilder,så blir det tyvär inte så många -.-


malin,linn och aida @ ORMINGE




min söta linn <3

NU SKA VI KÄKA FRULLE, PUSS / A & M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0