EN LÄXAD DAG, HÖHÖ

Jag älskar att laga mat, lekte lite med ingridienserna när jag skulle laga pannkakor. Hällde i en hel del vaniljsocker och Kakao. SMASKENS säger jag bara! Tummen upp för det.

Nu har jag en massa skit att göra, LÄX DAG helt enkelt. Ska läsa ut 150 sidor i "Hjärtans Fröjd" av Per Nilsson.. EUW säger jag bara. Önska mig lycka till. Mina ögon är ju gå i kors eftersom senaste boken jag läste ut var väl Nalle Puh på c.a 8 sidor med knappt någon text. Haha !

Efter boken så blir det skriva ett referat och så vidare..  Tänkt iaf kämpa klart med allt idag så betygen håller i sig lite:)
Sitter här och håller tummrna för att älsklingen ska klara av sin dag utan tårar. §

 ME WANT TO PARTYYYYYYYYY,


Anni, jag behöver prata med dig om en sak, påminn mig ;o <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Svar: Santsantsant. Jag SKA klippa mig, okej? Kom ihåg det och påminn mig när jag inte gör det :D Idag på gympan ville jag raka av skallen eftersom mitt jävla 5000 meters hår var i vägen HELA TIDEN :O Men som du sa, det kommer vara skönt att klippa till sommaren.

2009-05-07 @ 21:15:02
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att ni skriver vilka ni är som kommenterar också (?) Jajaj girls of the playboy mansion kommer på kanal 5 på onsdagar klockn 22.00 eller 22.25 tror jag?

2009-05-07 @ 22:49:47
Postat av: Lenny

sv: haha din framtid XD nej just det du skulle ju bli modell och gifta dig med ett fotbollsproffs enligt Juan XD

2009-05-08 @ 06:28:36
URL: http://skrikpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0