ÅNGEST

Försöker att ångrar mig så lite som möjligt för alla misstag som gjorts, man lär sig fakiskt av misstagen aight? Men ... Det går fan i heletes jävla skit helvete inte att spola tillbaka tiden. Dessutom när det gäller gymnasieval.. Inget man kan lära sig av. Det man aldrig gjorde i skolan är nu förbi, finiooooooooo.. suck, Idag är det den sissa dagen om att ändra sina val. Jag behöver dock inte ändra dom, däremot behöver jag bekräfta dom med mammas underkrift (?) Snälla hjälp mig någon.... Jag vill veta hur de går till :OÄR  JAG KÖRD NU? FÖR ATT PAPPET INTE ÄR UNERSKRIVET OCH INLAGT HOS SYV?

Om det är så, så tänker jag allvarligt talat tänka noga igenom på att hoppa av allt, tänker inte låta häxan vinna mig. Hon är den en som gör allt för att ja ska gå kvar.. Hatar det här.. Låt mig välja vilken jävla skola jag vill, ingen jävel har rätt över att bestämma sånt där över mitt huvud. SKA KUTTA AV KÄRRINGEN FÖR NU JÄVLAR..


Seriöst. man behandlar inte någon på det dära sättet.

/ARG ÄCKLIGT FÖBANNAD FUCKING MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0