usch vilket skitväder!

den här dagen har vart kaos, först när jag vaknade hos älskling,så var min mascara nästan slut,så såg ut som en häxa,sen fick jag värsta skavsåret så hela min lilltå svullnade upp och började blöda,men det struntade jag i för jag hade verkligen lovat mig själv att jag skulle till skolan ;o så kämpar jag mig,enda från salem till järla, i regn och rusk och skavsår, så när jag kommer dit är ingen där -.- ! så det var lixom helt onödigt,....!
iaf jag drog iaf in till kungsgatan på mammas jobb,men då var ju hon självklart ute på stan,så då fick jag vänta 30 min på henne, när hon kom fick jag pengar till och sola/äta, som tur va va aida i stan ;D så jag träffade henne,vi gick runt , sedan käkade vi kaninmat (sallad) , as usual ;D 
drog sedan och solade, och efter det träffa upp micke , vi chillade bara, OCH NU ÄR JAG HEMMA, SÅÅÅ SKÖNT! sitter här i min aprikosfärgade mjukisdress , så mysigt =)
men nu ska jag gå och duscha,

aida sötnos

Puss / anni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0