TISDAG, DAGEN INNAN ONSDAG. AIGHT FIFFI?

Imorn är det sommarlov, Jag tror jag har längtat sen klass 3, alltså för 6 år sen satt jag och hoppades på att få gå ut.. Så vips går jag ut. PRETTY LÄSKIGT! Vet inte var jag hamnar i för gymnasium än? Vet inte vad jag vill? Vet varken ut eller in ;o.  Men nu blir det en stund sömn, imorn är det andra bullar.. Träffar Pappa en sväng på dagen, ska bli kul :D
SERIÖST, jag älskar fågelholkar !

för att det finns nästan alltid söta gula kycklingar i,
för att kycklingen smakar gott
För att äggen dom värper sitter fint på min och Annis äggmacka!
För att fjädrarna spretar mellan tänderna efter lite sexytime..

NEJ VAFAN SÄGER JAG XD aja whatever


Kommentarer
Postat av: Nina

Svar: Nä, har inte skickat till nån och grejar inte med dom heller. Sitter och njuter av dom för mig själv, mwahaha. ONLY ME ONLY ME ONLY ME :D

2009-06-09 @ 22:27:23
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: Maribelle

MALLLIIN!!! ...och främling.



2009-06-10 @ 16:27:21
URL: http://psychokiller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0