SOMMARLOVET !

Årskurs 9 har sprungit snabbare än någonsin.. Sjukt mycket jag borde ha tagit tag i medans jag kunde , skulle ha gjort bättre ifrån mig osv... Jo de gamla vanliga fraserna man drar när man slutat och allt är försent.

Nu idag vart det skolavslutning. Mådde skit och helvete när jag såg Nina gråta så mycket,  ville bara krama om och aldrig släppa taget.. Jag har ungefär 1000 frågor som hur blir allt? ses klassen mer efter de här? kommer någon mer än jag kämpa för att lappa ihop några efter lovet? Kommer nåågon ens ha tid till att prioritera klassen före annat skit.. and so on.

Jaja, Nu känner jag mig så ensam och dräglig. Åker snart till slussen och möter Anniboy så hon kan slagga hos mig här i min säng MED MIG MOHAHAHH<3

Vi lär uppdatera senare, spank/ ER FIFFI maluh<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw. Grät oxå, grät inte du? Vi kan träffas på julmarknaderna o så :)

2009-06-10 @ 23:11:02
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag var i helvetet, kändes som om hela min värld rasat samman och jag var beredd på att dra dig med mig ner, haha, eller? Vad snackar jag om? ^^ Men jo, jag ställer också alla dessa frågor men det verkar inte finnas nåt svar. <3

2009-06-12 @ 13:01:28
URL: http://frappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0