heej bebisar :D

Har inte kunnat blogga sen i fredags, varit med pojken hela helgen,har varit supermysigt!
iaf kort om midsommar, jag var med familjen och lite släktingar till typ ,vi åt middag/drack,dock drack jag bara 1 smirnoff,skumpa,1cider och någon knasig vodka drink =) men man vill ju gärna inte bli packad hemma,lite pinsamt och vingla runt bland alla släktingar, haha
sedan vid klockan 7 drog jag in till grönan till min pojkvän och hans polare,det var jättekul! åkte iaf nya insane , den va sjukt rolig , trodde den skulle va jätte läskig ;) finns inte så mycket mer att säga =)
imorn ska vi försöka få en tid till sjukhuset,annars kanske jag ska vara med malin älskling,jag får se  helt enkelt!
men nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorn,




bild på min lilla gullunge =) <3

Puss på er ! / anni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0