NATT MAT IS THE SHIT

AH ORGAAAAAAAAASM, älskar min äggmacka.. varje tugga är en dröm! Tänker på min prinsessa i turkiet.. :( Kom hem.

Kanske borde lägga mig snart för att palla med morgondagen bätttre för en gångs skull(a)..

Hade väl inte mycket att komma med, för bildern pallar jag inte lägga upp, blir en annan vacker dag. Är det nu jag får klaga på värmen? Seriöst.. 35 i skuggan, aldrig sett på maken.  STACKARS BLOMMOR !!

Till och med asfalten smälter bort i den här värmen, kolla i spångas små gator.. Ser fan inte lovande ut. Imorn blir det dock sänkning till 27 grader tack och lov :D

Naaatttii / Malhoehoeohoehohieohoiehio hihi

Visst är det en fin åker jag springer över ibland ? :D sniglar, loppor,ormar och elefanterna måste man ta sig förbi, jobbiga moment det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0