BORIIIING

Ögonfärg: Blåa på sommaren, skiftar till grå på vintern. Fråga mig inte varför :O
Hårfärg: Blonda och bruna slingor i hela håret.
Skostorlek: Olika, runt 39 - 40 
Civilstatus: Förvirrad
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt

STEG 2
Skor som du bar idag:Ballerinor från Indiska, Vita ballerina från SKOPUNKTEN.
Svagheter: ÖH? har väl mina brister lite här och där.
Rädsla: Att lämnas kvar ensam.


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Helvetes jävla piss helvete, snälla stanna tiden och låt mig somna om?
När somnar du:  tidigt på morgonen


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King:  Mcdonald, men jag gillar BKs pommes.
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Vet inte skillnaden?
Choklad eller vanilj: Choklad & vanilj. Beslutsångest ;o


STEG 5
Svär du?: Äh händer väl, hållr inte koll på vad jag säger ;o
Röker du? njae
Sjunger du?: Ensam då jävlar,
duschar du ofta?: ja för ofta.
Tror du på dig själv?: Beror på
Kommer du överens med dina föräldrar? Äh,vet inte vad jag ska säga? händer väl någon gång ibland att man kommer överens. Allt för sällan.


STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol ?: Yeaah
Shoppat?: Ja absolut.
Ätit en hel ask müsli?: HELL NO, för nytigt för mig, haha!
Ätit sushi?: Lite för kräsen. Så nej
Stått på scen?: h ej?
Skejtat: nej
Bakat: Ja :$
Stulit något?: nej :s(?)
Kysst någon?: Yes
Kramat någon?: Japp


 

STEG 7
Har du någonsin däckat eller varit jättefull?: Måste man svara på det...? jo händer då och då.
Busringt någon?: ja när jag va mindre.
Gjort något som du ångrade?:  ohhja, lär mig av mina misstag.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej, inget IG vad jag vet.
Kastat en sten på nån ruta?: Jo men rutan höll..


STEG 8
I framtiden..
namn på barn?: WTF, typ malin junior haha!
Är du rädd för att dö?: nja, kanske lite.
Vad vill du bli när du är gammal?: En söt tant som går med Anni hand i hand i någon trädgård och äter jordgubbar.

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?:
Antal CD-skivor du äger?: Kastade faktiskt ALLA igår, rensade ut hela husets.
Antal piercings?: Öh, naveln, tungan, räknas alla 5 öronen? Hade i näsan.
Antal tatueringar?: Vill ha.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 2 tror jag?

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Somarjobba, festa, mysa, äta glass, umgås med en jäva massa. blalblalablbala?
Vad ska du göra i vinter?: Vill inte ens tänka på vintern nu :o.. Skotta antar jag?
Gör du efter gymnasiet?: Ingenaning. Förhoppningsvis jobbar jag och flyttar in till en lägenhet.
Vill du bo i Sverige när du börjar jobba?: Ja till en början så.
Vad händer till helgen?: Ingenaning, får se lite senare. Så keff på att planera
Vad vill du helst göra just nu ? träffa Hanna :'( <3

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: Har redan.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Utseende vore nice, men mest går jag på personligheten. Ögon?Mage?rumpa?haha omfg..
Vilket land är bäst?:  ÖH, ingenaning har inte rest så pass mycket så att jag kan avgöra det än :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0