alltså jeeelva hordata!

åh jag får paniiik på min data, den är så sjukt efterbliven! jag kan ju inte se dom nyaste inläggen,pluss att jag bara ser den gammla desginen osvosv ;o fattar inte vad de är för fel ;o jaja nu har jag klagat klart ^
nu har jag precis gjort mina gymnasieval , jag valde först
  • john bauer
  • cyber
  • typ kunskapsgymn ?
  • jensen norra,
amen det va typ dom tror jag,en till men kmr inte ihåg vilken ;o
iaf imorn blire ingen skola för mig,skulle egentligen gå halvdag,men känns så jäkla ovärt att gå två lektioner,så jag tar sovmorgon,sedan ska jag in till stan,träffa aida baby, hon ska fixa naglarna,medans ska väl jag sola tror jag ?

på kvällen blire fest, eller fest och fest , men krök iaf,ska supa som en gris och däcka i en buske!, höhö
hahah nej  men shit  ja snackar ju  i nattmössan,.. lyssna inte på mitt struntprat ^^
men nu ska jag duscha och sedan sooova som en stock, och drömma heta drömmar om min malöön , <3 


sweet dreams / a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0